Առաջին ուսումնական շրջանի ամփոփում

1. Ինչ եք ձեռք բերել այս ուսումնական շրջանի ընթացքում

Այս ուսումնական շրջանի ընթացքում ես ձոռք եմ բերել նոր գիտություններ, սկսել եմ ուսումնասիրել նոր առարկաներ, օրինակ ՝ քիմիա, ֆիզիկա, աշխարհագրություն:

2. Ինչ ճամփորդությունների եք մասնակցել.

Ես դեռ չեմ մասնակցել ճամփորդությունների.

3. Ընտրության գործունեություն.

Անգլերեն Անահիտ Մելքոնյանի խումբ ՝ կցում եմ բլոգիս հղումը

4. Մարզաձև

Նետաձգություն ընկեր Սամվելի խումբ:

5. Ինչ նախագծերի եք մասնակցել

Ես չեմ մասնակցել որևէ նախագծի:

6. Կրթահամալիրի օրացույցով որոշված ինչ ցուցահանդեսների, համերգների եք մասնակցել

Ես մասնակցել եմ ուրբատ-համերգին

7. Ինչ բարդություններ եք ունեցել

Ես շատ ձժվարանում էի Ֆիզիկայից, չէի կարողանում սովորել դասերը, բայց դասատուիս օգնությամբ ներկա պահին շատ լավ հասկանում եմ:

Оставьте комментарий